НОВИЙ ЗАКОН ПРО МІСЦЕВІ ВИБОРИ Є ЮРИДИЧНО НЕДОЛУГИМ, А ТОМУ ЙОГО ОДНОЗНАЧНО ПОТРІБНО ЗМІНЮВАТИ

НОВИЙ ЗАКОН ПРО МІСЦЕВІ ВИБОРИ Є ЮРИДИЧНО НЕДОЛУГИМ, А ТОМУ ЙОГО ОДНОЗНАЧНО ПОТРІБНО ЗМІНЮВАТИ

НОВИЙ ЗАКОН ПРО МІСЦЕВІ ВИБОРИ Є ЮРИДИЧНО НЕДОЛУГИМ, А ТОМУ ЙОГО ОДНОЗНАЧНО ПОТРІБНО ЗМІНЮВАТИ

ОЛЕКСІЙ ФАЗЕКОШ: «НОВИЙ ЗАКОН ПРО МІСЦЕВІ ВИБОРИ Є ЮРИДИЧНОНЕДОЛУГИМ, А ТОМУ ЙОГО ОДНОЗНАЧНО ПОТРІБНО ЗМІНЮВАТИ»
З’являються дані хто пройшов до складу місцевих рад по Україні, хто ні. Те, що я бачу остаточно мене переконує в тому, що я правий, що попередній Закон про вибори був краще ніж цей новий. Не пройшло багато рейтингових політиків, які могли багато чого зробити в новообраних місцевих радах. Натомість туди потрапило дуже багато абсолютно випадкових людей. Візьмемо приклади представників з повністю різних політичних сил. Не пройшли до складу Рад мої колеги адвокати, яких я особисто добре знаю і поважаю – Олексій Резніков секретар Київської міської ради та Антон Зелінський Голова депутатської комісії Закарпатської обласної ради з питань законності і правопорядку минулого скликання. Такі випадки на Україні непоодинокі і навіть носять масово-системний характер. Все це відобразиться на продуктивності новосформованих Рад, ефективності роботи в період підсилення їх ролі, пов’язаної з процесом децентралізації. Тепер подивіться, минула модель виборів теж передбачала висунення кандидатів тільки за партійною ознакою. Але вона була пропорційно-мажоритарною, тобто 50% на 50%. І політик, громадський діяч, публічна людина, яка має відповідний рейтинг в регіоні чи місті, міг балотуватись в прохідній частині партійного списку, це було логічно і, з мого боку, відображало потреби суспільства. Інші могли балотуватися за мажоритарним принципом, ходити та переконувати виборців в той чи інший спосіб. Ну дійсно складається парадоксальна система, коли рейтинговий кандидат, якого знає вся область, може програти на мажоритарному окрузі людині, яка, просто скажемо відверто, купить голоси. За попередньою системою той же Олексій Резніков чи Антон Зелінський були би в прохідних списках партій і безперечно би пройшли.
Висновок. Нам обіцяли відкриті партійні списки. Що ж зробили? Та модель, яка функціонує за новим Законом, є абсолютно непрогресивною, неефективною, нелогічною та юридичнонедолугою і за своєю суттю – це спотворений варіант мажоритарки.
ТОМУ ЦЕЙ ЮРИДИЧНОНЕДОЛУГИЙ ЗАКОН ОДНОЗНАЧНО ТРЕБА ЗМІНЮВАТИ.

29 10 2015